.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارت سوخت اضطراری پمپ‌بنزین‌ها جمع نمی‌شود
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد.
کارت سوخت اضطراری پمپ‌بنزین‌ها جمع نمی‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد و همواره جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری اضطراری کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

 

پس از اعلام وزیر نفت مبنی بر سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۱۰ روز آینده، این گمانه‌زنی در رسانه‌ها مطرح شد که کارت آزاد دیگر در جایگاه‌ها موجود نخواهد بود و حتی برخی خبر‌ها از خرید و فروش کارت سوخت شخصی در فضای مجازی حکایت داشت.

 

جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با رد شایعه جمع‌آوری کامل کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت گفت: کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

 

سالاری نسب خاطرنشان کرد: پس از انجام مقدمات اجرای این طرح مطابق با تأکید قانون بودجه، از هفته‌های آتی طرح استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد و همواره جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری اضطراری کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.183 seconds.